Käyttöehdot
Tilaus- ja toimitusehdot
Yleistä
Verkkokauppa Lifestyleshop JH Oy (Y-tunnus 3278362-8) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden hintojen, toimituskulujen ja toimitusehtojen muutoksiin.
Tilaamalla tuotteita verkkokaupastamme asiakas sitoutuu voimassa oleviin tilaus- ja toimitusehtoihin.
Tilauskäsittely ja toimitusaika
Asiakas saa tekemästään tilauksesta tilausvahvistuksen
ilmoittamaansa sähköpostiin.
Tilaukset käsitellään arkipäivisin, ja tuotteet toimitetaan mahdollisimman
nopeasti.
Arvioitu toimitusaika on 2–7 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta.
Pidätämme oikeuden olla hyväksymättä tilausta esimerkiksi siinä tapauksessa, että tuotetta ei ole saatavilla.
Tuotehinnat ja toimituskulut
Voimassa oleva hinta on tilaushetkellä ilmoitettu hinta. Hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron (ALV 24 %). Pidätämme oikeuden korjata ilmeiset hinnoitteluvirheet.
Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan mukaan ja
näkyvät ostoskorissa ennen tilauksen vahvistamista.
Kuluttajaverkkokaupassa toimitamme kaikki yli 69 € tilaukset ilman
toimituskuluja.
Toimitustavat
- Noutopistepaketti (PostNord, Matkahuolto tai muu vastaava toimittaja)
- Lähetyksen koko ja paino voivat vaikuttaa toimitustavan valintaan.
Arvioitu toimitusaika on 2–7 arkipäivää.
Maksutavat
Käytössä on Klarna Checkout, jonka kautta voit maksaa ostoksesi turvallisesti seuraavilla tavoilla:
- Lasku tai erämaksu (Klarna)
- Maksu kortilla (Visa, MasterCard, American Express)
- Verkkopankkimaksut
- MobilePay
Maksunvälittäjänä toimii Klarna Bank AB (publ).
Tutustu Klarnan ehtoihin tarkemmin osoitteessa www.klarna.com/fi/ehdot/.
Peruutus- ja palautusoikeus
Kuluttajalla on 14 päivän peruutusoikeus
verkkokaupasta tehdyille ostoksille kuluttajansuojalain mukaisesti.
Peruutusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita
alkuperäispakkauksessaan.
Jos haluat palauttaa tuotteen, ota aina ensin yhteyttä
asiakaspalveluumme:
📧
info@lifestyshop.fi
Palautuksesta aiheutuvat kulut maksaa asiakas, ellei
kyseessä ole virheellinen tai vahingoittunut tuote.
Jos tuote on toimitettu virheellisenä tai vaurioituneena, vastaamme palautus-
ja vaihtokuluista.
Palautusosoite ja tarkemmat ohjeet toimitetaan sähköpostitse palautuspyynnön yhteydessä.
Reklamaatiot
Jos tuote on viallinen tai toimituksessa on tapahtunut virhe, pyydämme ottamaan viipymättä yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen info@lifestyshop.fi, niin korjaamme tilanteen.
Riitaisuuksien ratkaisu
Mahdolliset erimielisyydet pyritään ensisijaisesti
ratkaisemaan neuvottelemalla asiakaspalvelumme kanssa.
Jos asiaa ei saada sovittua, kuluttaja voi viedä riidan ratkaistavaksi
kuluttajariitalautakuntaan (www.kuluttajariita.fi) tai ottaa yhteyttä
kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Lifestyleshop JH Oy:n kotipaikka on Itä-Suomen käräjäoikeuden toimialue.
