Käyttöehdot

Tilaus- ja toimitusehdot

Yleistä

Verkkokauppa Lifestyleshop JH Oy (Y-tunnus 3278362-8) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden hintojen, toimituskulujen ja toimitusehtojen muutoksiin.

Tilaamalla tuotteita verkkokaupastamme asiakas sitoutuu voimassa oleviin tilaus- ja toimitusehtoihin.

Tilauskäsittely ja toimitusaika

Asiakas saa tekemästään tilauksesta tilausvahvistuksen ilmoittamaansa sähköpostiin.
Tilaukset käsitellään arkipäivisin, ja tuotteet toimitetaan mahdollisimman nopeasti.
Arvioitu toimitusaika on 2–7 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta.

Pidätämme oikeuden olla hyväksymättä tilausta esimerkiksi siinä tapauksessa, että tuotetta ei ole saatavilla.

Tuotehinnat ja toimituskulut

Voimassa oleva hinta on tilaushetkellä ilmoitettu hinta. Hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron (ALV 24 %). Pidätämme oikeuden korjata ilmeiset hinnoitteluvirheet.

Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan mukaan ja näkyvät ostoskorissa ennen tilauksen vahvistamista.
Kuluttajaverkkokaupassa toimitamme kaikki yli 69 € tilaukset ilman toimituskuluja.

Toimitustavat

  • Noutopistepaketti (PostNord, Matkahuolto tai muu vastaava toimittaja)
  • Lähetyksen koko ja paino voivat vaikuttaa toimitustavan valintaan.

Arvioitu toimitusaika on 2–7 arkipäivää.

Maksutavat

Käytössä on Klarna Checkout, jonka kautta voit maksaa ostoksesi turvallisesti seuraavilla tavoilla:

  • Lasku tai erämaksu (Klarna)
  • Maksu kortilla (Visa, MasterCard, American Express)
  • Verkkopankkimaksut
  • MobilePay

Maksunvälittäjänä toimii Klarna Bank AB (publ).
Tutustu Klarnan ehtoihin tarkemmin osoitteessa www.klarna.com/fi/ehdot/.

Peruutus- ja palautusoikeus

Kuluttajalla on 14 päivän peruutusoikeus verkkokaupasta tehdyille ostoksille kuluttajansuojalain mukaisesti.
Peruutusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita alkuperäispakkauksessaan.

Jos haluat palauttaa tuotteen, ota aina ensin yhteyttä asiakaspalveluumme:
📧 info@lifestyshop.fi

Palautuksesta aiheutuvat kulut maksaa asiakas, ellei kyseessä ole virheellinen tai vahingoittunut tuote.
Jos tuote on toimitettu virheellisenä tai vaurioituneena, vastaamme palautus- ja vaihtokuluista.

Palautusosoite ja tarkemmat ohjeet toimitetaan sähköpostitse palautuspyynnön yhteydessä.

Reklamaatiot

Jos tuote on viallinen tai toimituksessa on tapahtunut virhe, pyydämme ottamaan viipymättä yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen info@lifestyshop.fi, niin korjaamme tilanteen.

Riitaisuuksien ratkaisu

Mahdolliset erimielisyydet pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan neuvottelemalla asiakaspalvelumme kanssa.
Jos asiaa ei saada sovittua, kuluttaja voi viedä riidan ratkaistavaksi kuluttajariitalautakuntaan (www.kuluttajariita.fi) tai ottaa yhteyttä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Lifestyleshop JH Oy:n kotipaikka on Itä-Suomen käräjäoikeuden toimialue.